Eerste Heilige Communie 2025

Uitnodiging voor de Eerste Heilige Communie 2025

Misschien heeft u nog herinneringen aan uw Eerste Communie. Een groot feest.
In november starten we weer met de voorbereiding op de Eerste Heilige Communie in de R.K. Parochie St. Eusebius. Kinderen mogen dan voor de eerste keer de Heilige Communie ontvangen; het heilig Brood, Lichaam van Christus.
Van harte nodigen wij de kinderen in onze parochie uit om hieraan deel te nemen.
Kinderen in de leeftijd van groep 4 van de basisschool en ouder komen in aanmerking voor de voorbereiding op de Eerste H. Communie.
We bieden een gezellig en leerzaam communieproject aan. Pastoor Tuan T. Nguyen, maar ook Lisa Schmeink, de nieuwe ondersteuner van het pastorale team, zullen de kinderen hierbij begeleiden.

Wij nodigen u uit om uw zoon of dochter, vóór 12 november 2024, hiervoor aan te melden. Opgave kan door middel van de volgende drie manieren:
– Door het invullen en opsturen van het bijgestuurde aanmeldformulier naar het centraal secretariaat.
– Door het inschrijfformulier op de website eusebiusparochie.nl in te vullen.
– Door u telefonisch aan te melden via 026-4424567.

Voorafgaand aan het voorbereidingstraject verzorgen wij een informatieavond voor de ouders. Op die avond maken we kennis met elkaar, krijgt u informatie over het communieproject en ontvangt u informatie over de bijeenkomsten.
Ook wordt inhoudelijk ingegaan op de betekenis van de Heilige Communie.
Datum informatieavond: dinsdag 19 november van 20.00-21.30 uur in de Martinuszaal bij de Martinuskerk, Steenstraat 7 te Arnhem.

De viering voor de Eerste Heilige Communie zal plaatsvinden op zondag 18 mei 2025 om 11.30 uur in de Martinuskerk te Arnhem.

AANMELDFORMULIER

Aanmeldformulier Eerste Communie 2025